IN CATEVA ZILE APARE NOUA MATE 2000!

 
UN PROIECT EDUCATIONAL FARA PRECEDENT,
UNIC PE PIATA EDITORIALA ROMANEASCA!

 
Aveti acum la dispozitie 3 tipuri diferentiate de auxiliare de matematica, pentru fiecare clasa de gimnaziu, din care sa le puteti alege pe cele potrivite clasei dvs.! Lucrarile sunt realizate de catre cei mai profesionisti si mai pasionati profesori de matematica din tara, in colaborare stiintifica si metodica cu Societatea de Stiinte Matematice din Romania si sub directa coordonare a prof. univ. dr. Radu Gologan - presedintele SSMR.
Speram ca aceste materiale sa va trezeasca interesul si sa va usureze activitatea cu elevii de-a lungul anului scolar!



SERIA MATE 2000 CONSOLIDARE
Seria de lucrari MATE 2000 CONSOLIDARE pentru clasele V-VIII respecta toate cerintele programei scolare actuale de matematica referitoare la competente generale, competente specifice si continuturi, oferind sugestii metodologice dintre cele mai atractive.
Astfel, pentru fiecare capitol din programa sunt prevazute:
  • un text teoretic minimal si obligatoriu, ca rezumat al continuturilor invatarii propuse de programa scolara, care cuprinde: notiuni si relatii (introduse prin definitii si notatii corespunzatoare), proprietati (teoreme, propozitii etc.), metode (reguli de calcul, algoritmi de lucru etc.). Pentru a fi bine intelese si retinute de elevi, toate acestea sunt insotite de exemple si modele de rezolvari;
  • un text teoretic neobligatoriu, destinat aprofundarii suplimentare de catre elevii capabili de performanta a continuturilor propuse de programa pentru obtinerea unor rezultate deosebite la concursuri si olimpiade scolare;
  • activitati de consolidare a invatarii, pentru lucrul la clasa si pentru acasa (afterschool, homeschooling), care grupeaza tipuri foarte diverse de exercitii si probleme pe trei nivele progresive: 1) intelegere; 2) aplicare si exersare; 3) aprofundare si performanta. Aceasta abordare didactica modulara permite aplicarea metodei interactive moderne de invatare centrata pe elev stiu / vreau sa stiu / am invatat;
  • utilizarea algoritmilor si conceptelor matematice de baza in activitatea practica (matematica aplicata in viata cotidiana) ca metoda moderna de invatare;
  • evaluari ale progresului invatarii prin teste de evaluare conforme cu standardarele Ministerului Educatiei.
Aceasta serie de lucrari se adreseaza in special elevilor care doresc sa consolideze atat continuturile prevazute de programa scolara prin exersarea unui numar mai mare si mai divers de exercitii si probleme, cat si aprofundarea unor continuturi suplimentare.
 

1. Matematica. Aritmetica. Algebra, geometrie. Clasa a V-a, partea I. Mate 2000 - Consolidare, Radu Gologan (coord.); Sorin Peligrad; Dan Zaharia; Maria Zaharia, Format: 16.5x23.5
2. Matematica. Algebra, geometrie. Clasa a VI-a, partea I. Mate 2000 - Consolidare, Radu Gologan (coord.); Dan Zaharia; Maria Zaharia, Format: 16.5x23.5
3. Matematica. Algebra, geometrie. Clasa a VII-a, partea I. Mate 2000 - Consolidare, Radu Gologan (coord.); Anton Negrila; Maria Negrila, Format: 16.5x23.5
4. Matematica. Algebra, geometrie. Clasa a VIII-a, partea I. Mate 2000 - Consolidare, Radu Gologan (coord.); Anton Negrila; Maria Negrila, Format: 16.5x23.5



SERIA MATE 2000 STANDARD
Seria de lucrari MATE 2000 STANDARD pentru clasele V-VIII se deosebeste de toate lucrarile de matematica existente astazi in Romania prin faptul ca, acoperind toate cerintele programei scolare actuale, urmareste prezentarea didactica si metodica intr-o forma standardizata a continuturilor invatarii in conformitate cu competentele generale si competentele specifice cerute, cat si cu modelele testelor de evaluare (predictiva, stadiala si finala) a progreselor invatarii.
Astfel, pentru fiecare capitol din programa sunt prevazute:
  • un text teoretic standard obligatoriu, insotit de exemple si modele de rezolvari;
  • un text teoretic standard suplimentar, destinat elevilor care doresc sa obtina performante sporite in cadrul concursurilor si olimpiadelor scolare;
  • activitati de consolidare a invatarii, pentru lucrul la clasa si pentru acasa, prin rezolvarea unor tipuri diverse de exercitii si probleme pe trei nivele progresive de dificultate, de la usor si mediu la dificil;
  • utilizarea algoritmilor si conceptelor matematice de baza in activitatea practica (matematica aplicata in viata cotidiana) ca metoda moderna de invatare;
  • evaluari ale progresului invatarii prin teste de evaluare predictive, stadiale si finale, inclusiv modele de teze si modele de probe de concurs conforme cu standardele Ministerului Educatiei.
Aceasta serie se doreste un echilibru intre manualele vechi existente pe piata si noua programa scolara si se adreseaza in special elevilor care doresc sa consolideze continuturile standard maximale prevazute de programa scolara si care sunt atrasi de performanta in matematica de excelenta.
 

1. Matematica. Aritmetica, Algebra, geometrie. Clasa a V-a. Mate 2000 - Standard, Radu Gologan (coord.); Leon Pitu; Gabriela Zanoschi, Format: 16.5x23.5
2. Matematica. Algebra, geometrie. Clasa a VI-a. Mate 2000 - Standard, Radu Gologan (coord.); Sorin Peligrad; Ioan Serdean; Adrian Turcanu, Format: 16.5x23.5
3. Matematica. Algebra, geometrie. Clasa a VII-a. Mate 2000 - Standard, Radu Gologan (coord.); Gheorghe Iurea; Adrian Zanoschi, Format: 16.5x23.5
4. Matematica. Algebra, geometrie. Clasa a VIII-a. Mate 2000 - Standard, Radu Gologan (coord.); Gheorghe Iurea; Adrian Zanoschi; Dorel Luchian; Popa Gabriel, Format: 16.5x23.5



SERIA MATE 2000 INITIERE
Seria de lucrari MATE 2000 INITIERE destinata claselor de gimnaziu, este o noutate metodica absoluta, special elaborata pentru invatarea diferentiata.
Lucrarile respecta toate cerintele programelor scolare actuale de matematica referitoare la competente generale, competente specifice si continuturi, oferind sugestii metodologice dintre cele mai accesibile.
Astfel, pentru fiecare capitol din programa sunt prevazute:
  • un text teoretic minimal si obligatoriu, prezentat intr-o forma extrem de accesibila si insotit de exemple si modele de rezolvari detaliate;
  • activitati de consolidare a invatarii prin rezolvarea unor tipuri diverse de exercitii si probleme pe nivele progresive de dificultate, in special usor si mediu, astfel incat elevii sa aiba posibilitatea de a depasi nivelul minim de performanta prevazut de programa scolara;
  • utilizarea algoritmilor si a conceptelor matematice de baza in activitatea practica (matematica aplicata in viata cotidiana) ca metoda moderna de invatare;
  • evaluari ale progresului invatarii prin teste de evaluare (initiale, stadiale si finale) conforme cu standardele Ministerului Educatiei, Cercetarii, Tineretului si Sportului.
Aceasta serie se adreseaza in special elevilor care doresc sa consolideze atat continuturile minimale, cat si pe cele standard prevazute de programa scolara, prin exersarea mai amanuntita a unor exercitii si probleme, astfel incat sa elimine dificultatile de invatare si sa fixeze cunostintele de baza obligatorii.
  1. Matematica. Aritmetica, Algebra, geometrie. Clasa a V-a, partea I. Mate 2000 - Initiere, Radu Gologan (coord.); Ion Tudor, Format: 14.7x20.3
2. Matematica. Algebra, geometrie. Clasa a VI-a, partea I. Mate 2000 - Initiere, Radu Gologan (coord.); Ion Tudor, Format: 14.7x20.3
3. Matematica. Algebra, geometrie. Clasa a VII-a, partea I. Mate 2000 - Initiere, Radu Gologan (coord.); Ion Tudor, Format: 14.7x20.3
4. Matematica. Algebra, geometrie. Clasa a VIII-a, partea I. Mate 2000 - Initiere, Radu Gologan (coord.); Ion Tudor, Format: 14.7x20.3
SEO Romania